Aangenaam

Ruim 20 jaar actief in het mediavak. Begonnen bij dagbladen (Persgroep), daarna televisie (IP en RTL) en sinds 1997 als zelfstandig mediaconsultant. Publiceert naast het weblog Mediaonderzoek.nl veel over ontwikkelingen in de mediamarkt, is adviseur, strateeg en onderzoeker in de offline- en online mediamarkt.

Onderscheidt zich door gedegen analyses te combineren met een vlotte pen. Maakt complexe materie tot heldere content, afgestemd op de doelgroep en het kanaal.

Werkt (e) onder andere voor Exterion Media, Superunie, SBS, RTL Nederland, VINEX/STIR, STER, National Geographic, GfK, Q-music, Screenforce, Nielsen, Adfo Groep, Ngage Media en vele andere media gerelateerde bedrijven.

Peter is multi-inzetbaar voor o.a. projectmanagement, tekstschrijven, mediavraagstukken, analytische klussen, workshops, social media, salespresentaties en WordPress-sites. En altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen. Zowel voor vast als op projectbasis.